tisdag, november 28, 2006

Du blir vad du äter!

Annapanna, jag antar utmaningen!

En veckas redogörelse över vad jag äter starting from yesterday.

Here we go:

Måndag

Frukost: en toast med rökt kalkon och ost. ett glas juice. två koppar kaffe.

Lunch: två knäckebröd med färskost, franska örter

Middag: Skruvmakaroner med tonfisksås av matlagningsgrädde och purjolök.

Emellanåt: Kaffe, coca cola light, saft, rostat bröd med ost och purjolök, två stekta ägg och rostat bröd med kaviar

Tisdag

Frukost: 4 rostat bröd med ost. ett glas saft. två koppar kaffe.

Lunch: en grillad macka med kalkon, ost, ägg, majonnäs och paprika.

Emellanåt: en massa vatten. halstabletter. tuggummi.

Snacks: två knäckebröd med smör. ett glas saft.

Middag: en halv pizza. coca cola light



Så här långt luter det nog mot att jag kommer att bli nåt slags bröd... Vi får se!
Fortsättning följer imorgon..

I can hardly wait!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är sjuuukt avundsjuk på din kalkonmacka med ägg och majjo!!! Tror att jag skall köpa mig några ägg och smarra i mig en sådan någon dag framöver...

10:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home