tisdag, november 14, 2006

Sum up!

Okej, här kommer min summeringslista på helgens....

Helgens finaste; Min guddotter Marillions profil.... Den finaste av världar!
Helgens roligaste; Min pappa som ringde och grattade sig själv från mig på fars dag. Själv är bäste dräng!
Helgens mysigaste; Jims varma och stora famn..... helgens, månadens, årets, ja hela livets mysigaste!!
Helgens lyxigaste; Kladdkaka med vispgrädde! Grekerna blev mäkta imponerade av detta äss i skjortärmen!
Helgens tema; Garagerock
Helgens coola grej; Tv4:s "Idol"-site, där man kan hänga med fast man inte e med liksom.
Helgens saknad; För många för intensivt.
Helgens besvikelse; Min egen oförmåga att ta mig i kragen.
Helgens stora fråga; Att fira jul i Sverige eller att inte fira jul i Sverige....?
Helgens sorgligaste; ...antagligen ingen jul i Sverige....

I love this! Fler listor! Mer sånt! Så slipper man tänka så mycket hela tiden....
Puss!