tisdag, juni 27, 2006

shoreline

min hjärna får inte plats i mitt huvud. eller jag... själen får inte plats. tankarna. känslorna. Det är för mycket samlat på ett ställe, i mitt huvud. Det gör ont när allt trängs däruppe och tårarna trängs fram. Det känns inte så mycket bättre när jag gråter men det är enda sättet för nåt däruppe att komma ut. Jag öppnar munnen och vet vad jag vill säga men det går inte. Det har aldrig gått. Jag försöker men det går inte. Eller det går men det blir fel. Jag säger fel saker och allt blir fel. Förstört, fult och smutsigt. Jag har förstört allting.

1 Comments:

Blogger Artful Ego said...

Gumman, hur e d? Ibland är livet hårt och icke särskilt skonsamt...tyvärr!
Inte heller Artful Ego har d enkelt i dessa dagar....men förhoppningar om en ljusare framtid finns ändå alltid långt därinne i bröstet! D var trevligt & vackert att träffa dig, men konstigt...d va stressat...& du var snygg...men du....oxå väldigt tunn faktiskt, tänkte på d...& undrade hur du mådde!?! min relation med A har ju oxå varit som d sköraste glas....sista året tametusan! Igår sprang hon in i mig på Noon...på öl"dejt" med annan kille.....ett stolpskott!? önskar jag kunnat/skulle kunna ge henne lyckan....situationen blev halvt absurd, jag kommer nog aldrig sluta älska henne iaf! Önskar jag kunde krama dig & prata med dig igen, så du får berätta vad som är fel Crizz.....var rädd om dig, Kram//Mangan

8:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home